مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-14سياسي

سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، سرمایه معنوی و اجتماعی برای کرمان است


فرماندار کرمان با اشاره به اینکه سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، سرمایه اجتماعی و معنوی برای کرمان است، گفت: این فرصت گردشگری مذهبی را باید مغتنم بشماریم.

- ایسنا/کرمان فرماندار کرمان با اشاره به اینکه سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، سرمایه اجتماعی و معنوی برای کرمان است، گفت: این فرصت گردشگری مذهبی را باید مغتنم بشماریم.

علی بابایی 23 آبان ماه در پنجمین جلسه کمیته ایمنی مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به بیماری کرونا که جامعه و دستگاه های اجرایی را بیش از دو سال متمرکز به مقابله با آن کرده بود، افزود: امسال پس از قریب به دو سال محدودیت های بیماری کرونا و با وجود مسائل اجتماعی و امنیتی به وجود آمده در جامعه پیش بینی می شود شاهد استقبال بی نظیر زائران از مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها باشیم.

وی افزود: این فرصت گردشگری مذهبی را باید مغتنم شمرده و به عنوان سرمایه معنوی و اجتماعی آن را پاس بداریم و از آن استفاده کنیم.

اما اولویت اصلی ما حفظ سلامت و جان زائران و میهمانان است.

فرماندار کرمان دستور کار اصلی این کمیته را تایید ایمنی مجموعه پردیسان قائم، حسینیه ثارالله، بیت الزهرا و اماکن اسکان ذکر کرد و ادامه داد: مجموعه گلزار شهداء به همت اعضای کمیته چند مرتبه از لحاظ مسائل گوناگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، سرمایه معنوی و اجتماعی برای کرمان است

سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، سرمایه معنوی و اجتماعی برای کرمان است