مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-14ورزشي

یازدهمین دوره مسابقات جام بین المللی فردوسی در مشهد برگزار می شود


رییس هیات شطرنج خراسان رضوی درباره برنامه های پیش روی این هیات گفت: اگر مساله ای رخ ندهد، یازدهمین دوره مسابقات جام بین المللی فردوسی را هم در مشهد برگزار خواهیم کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات شطرنج خراسان رضوی درباره برنامه های پیش روی این هیات گفت: اگر مساله ای رخ ندهد، یازدهمین دوره مسابقات جام بین المللی فردوسی را در مشهد برگزار خواهیم کرد.

رضا پاشانجاتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت های هیات شطرنج خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 دوره مربی گری و داوری فدراسیون شطرنج در سطح هیات استان برگزار شده است.

همچنین نخستین دوره مسابقات جام بین المللی استاد علیرضا تفرشی را در استان برگزار کردیم که از 28 تا 31 شهریور ماه با حضور هفت کشور و 200 شطرنج باز برپا شد.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری بیش از پنج مسابقه ریتد(ارزیابی و رده بندی) آزاد کشور در استان برپا و بیش از 10 مورد از این رقابت ها نیز در خود مشهد برگزار شده است.

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی با بیان اینکه به غیر از این موارد کلاس ها و دوره های آموزشی مختلفی نیز در سطح شهرستان های استان برگزار شده، عنوان کرد: از 2 هفته آینده اردوی منتخبان مشهد و استان به صورت جداگانه آغاز خواهد شد که به صورت رایگان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین دوره مسابقات جام بین المللی فردوسی در مشهد برگزار می شود

یازدهمین دوره مسابقات جام بین المللی فردوسی در مشهد برگزار می شود