مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-14فرهنگي

رخشان بنی اعتماد رییس داوران جشنواره هند شد


پنجاه و دومین جشنواره بین المللی معتبر فیلم هند (گوا) با نمایش فیلم از آثار منتخب سینمای ایران و حضور رخشان بنی اعتماد در راس هیات داوران بخش مسابقه اصلی همراه خواهد بود.

- پنجاه و دومین جشنواره بین المللی معتبر فیلم هند (گوا) با نمایش فیلم از آثار منتخب سینمای ایران و حضور رخشان بنی اعتماد در راس هیات داوران بخش مسابقه اصلی همراه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رخشان بنی اعتماد سینماگر ایرانی در حالی ریاست هیات داوران بخش مسابقه بین المللی جشنواره فیلم هند را بر عهده خواهد داشت که سیرو گوئرا کارگردان شناخته شده کلمبیایی، استفن وولی کارگردان و تهیه کننده انگلیسی، نیلا مادهاب پاندا کارگردان و تهیه کننده هندی و ویموکی جایاسوندرا فیلمساز اهل کشور سریلانکا دیگر اعضای داوران را تشکیلی می دهند.

فیلم روسری آبی ساخته رخشان بنی اعتماد نیز در بخش ویژه نمایش آثار منتخب هیات داوران این رویداد سینمایی به روی پرده خواهد رفت.

این فیلم که محصول سال 1995 میلادی است موفق به کسب جایزه یوزپلنگ برنز جشنواره لوکارنو و همچنین جایزه فدراسیون بین المللی منتقدان (فیپرشی) از جشنواره سالونیکای یونان شده است.

فیلم کشتن خواجه به کارگردانی عبد آبست یکی از 9 فیلمی خواهد بود که برای جایزه مدال گاندی که از طرف یونسکو اعطا می شود رقابت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخشان بنی اعتماد رییس داوران جشنواره هند شد

رخشان بنی اعتماد رییس داوران جشنواره هند شد