مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-14سياسي

ارائه آموزش های امدادی به بیش از 5500 خوزستانی


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ماه گذشته بیش از 5 هزار و 500 فراگیر با مهارت های خودامدادی و دگر امدادی آشنا شده اند.

- مجتبی طحان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی متولی آموزش های همگانی امداد و نجات، در کشور است، بیان کرد: از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از 40 مربی این جمعیت با حضور در خانه های هلال سطح استان خوزستان یک هزار و 950 نفر را با آموزش های احیای قلبی و ریوی آشنا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به لزوم ایجاد بستر مناسب برای کودکان جهت ورود به عرصه آمادگی در مواجهه با بلایا افزود: ضمن بررسی مخاطرات شایع در هر شهرستان و همچنین با هدف افزایش آگاهی کودکان درباره شرایط خطرپذیری، مربیان هلال احمر استان با حضور در 102 مدرسه به 3 هزار و 550 دانش آموز دختر و پسر مفاهیم آمادگی در برابر مخاطرات را آموزش داده اند.

طحان در ادامه با اشاره به شناسایی مناطق پر مخاطره و کمتر برخوردار استان توسط شعب این جمعیت و مشارکت بیش از 2 هزار و 100 نفر در اجرای مانور های امدادی 42 خانه هلال ، به لزوم تلاش برای افزایش سطح تاب آوری اجتماعی تاکید و ادامه داد: با همکاری 52 مربی در سطح استان، فراگیران دوره های آموزشی با آموخته های امدادی آشنا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های امدادی به بیش از 5500 خوزستانی

ارائه آموزش های امدادی به بیش از 5500 خوزستانی