مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-14فرهنگي

اجرای بیش از 200 برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای بیش از 200 برنامه کتاب محور در سطح استان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعلی اکبر موسوی اظهار کرد: به همت کانون استان قزوین به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی بیش از 200 برنامه با محوریت ترویج فرهنگ کتاب ‎خوانی و انس با کتاب اجرا می شود.

وی با اشاره به شعار امسال هفته کتاب ما همانیم که می خوانیم عنوان کرد: هفته کتاب و کتاب خوانی فرصتی مغتنم برای اجرای فعالیت های اثرگذار و آگاهی بخش فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت ایجاد انگیزه و تشویق مخاطبان کانون به انس با کتاب است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با یادآوری رسالت ویژه کانون در زمینه توسعه فرهنگ کتاب خوانی ادامه داد: گستردگی مراکز فرهنگی و هنری کانون در سطح استان زمینه ساز برخورداری شمار بیشتری از کودکان و نوجوانان از برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی است و براین اساس امسال نیز برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: فعالیت های معرفی کتاب، بحث کتاب، کارگاه روخوانی کتاب، کارگاه های ادبی با موضوع نقش کتاب در افزایش دانایی و توانایی، کارگاه های هنری با محوریت استفاده از زبان هنر در تبیین جایگاه کتاب، همکاری با مدارس و اجرای برنامه های کتاب محور برای دانش آموزان، نمایش آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 200 برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی

اجرای بیش از 200 برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی