مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-14سياسي

اقدامات بیشتری در راستای جهاد تبیین صورت گیرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: اقدامات بیشتری در راستای جهاد تبیین صورت گیرد.

- امین گودرزی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که امروز در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت پذیری و مطالبه گری قشر جوان جامعه از اولویت هایی است که باید در جلسات و کارگروه های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و منتج به مصوبات عملیاتی برای برون رفت از بسیاری مسائل فرهنگی و اجتماعی شود.

وی تصریح کرد: رسالت جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید و دانشجویان جهاد تبیین است که باید با ابتکار و خلاقیت؛ نسل جوان از حماسه ها و دستاوردهای عظیم انقلاب در بخش های مختلف آگاه شوند.

معاون فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: متأسفانه دشمنان با ابزار فضای مجازی و عملیات روانی که با چاشنی دروغ و نیرنگ همراه است به دنبال مدیریت افکار جوانان و نوجوانان است و باید نسبت به توطئه های آن ها همواره هوشیار بود.

گودرزی اضافه کرد: جوان امروز همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، ملت ما را باید زیر تابوت حاج قاسم شناخت، جوانی است که فطرت پاک داشته و نسبت به برکات انقلاب کشش و جاذبه قلبی دارد؛ لذا ما وظیفه داریم که جوانان را بیشتر با برکات انقلاب آشنا کنیم که تحقق این امر در فضای جنگ نرم وسیع امروز نیازمند عمل مجاهدانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات بیشتری در راستای جهاد تبیین صورت گیرد

اقدامات بیشتری در راستای جهاد تبیین صورت گیرد