مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:172022-11-14سياسي

گرمخانه در شهرستان ورامین احداث می شود


عملیات ساخت گرمخانه در سطح شهرستان ورامین آغاز شده است و در چند ماه آینده به بهره برداری می رسد، در عین حال مرکز شلتر برای اسکان موقت به طور گرمخانه تا تکمیل این پروژه مورد استفاده قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین، اظهار کرد: ساماندهی دکه های مطبوعاتی با پیگیری زیاد به طور صد در صد انجام شد و و پس از این نباید دکه ها در کنار مراکز آموزشی باشد.

وی در ادامه گفت: تدابیر خوبی برای جمع آوری معتادین متجاهر در آستانه فصل سرما انجام گرفته است و ظرفیت خوبی برای جمع آوری و ساماندهی این افراد را داریم.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به شروع عملیات ساخت گرمخانه در سطح شهرستان ورامین افزود: عملیات ساخت گرمخانه در سطح شهرستان ورامین آغاز شده است و در چند ماه آینده به بهره برداری می رسد، در عین حال مرکز شلتر برای اسکان موقت به طور گرمخانه تا تکمیل این پروژه مورد استفاده قرار می گیرد.

درویشی در پایان خاطرنشان کرد: باید با تلاش همه دستگاه بویژه گروه های مردمی و رسانه ها نسبت به آگاهی بخشی و پیشگیری از اعتیاد اقدام شود.

پایان پیام/67037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه در شهرستان ورامین احداث می شود

گرمخانه در شهرستان ورامین احداث می شود