مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-14بين الملل

روسیه: النصره و کلاه سفیدها برای اقدام تحریک آمیز در ادلب آماده می شوند


وزارت دفاع روسیه افشا کرد، تروریست های جبهه النصره با همکاری سازمان موسوم به کلاه سفیدها در حال فراهم کردن مقدمات اجرای حملاتی بی هدف علیه غیرنظامیان در مناطق استقرار خود در حومه ادلب هستند تا ارتش سوریه و نیروهای روسیه را متهم کنند.

- وزارت دفاع روسیه افشا کرد، تروریست های جبهه النصره با همکاری سازمان موسوم به "کلاه سفیدها" در حال فراهم کردن مقدمات اجرای حملاتی بی هدف علیه غیرنظامیان در مناطق استقرار خود در حومه ادلب هستند تا ارتش سوریه و نیروهای روسیه را متهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اولگ ایگوروف، معاون رییس مرکز هماهنگی روسیه در حمیمیم طی بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که این مرکز اطلاعاتی دریافت کرده دال بر اینکه تروریست های جبهه النصره با همکاری سازمان تروریستی موسوم به کلاه سفیدها برای اقدامات تحریک آمیزی در منطقه کاهش تنش ادلب آماده می شوند و هدفشان از این کار متهم کردن ارتش سوریه و نیروهای روس به انجام حملات بی هدف علیه زیرساخت ها و غیرنظامیان در ادلب است.

وزارت دفاع روسیه بارها تاکید کرده که تشکل های تروریستی در ادلب به ویژه گروه تروریستی جبهه النصره که در لیست بین المللی گروه های تروریستی قرار دارد، آزمایشگاه هایی برای تهیه مواد سمی دارند و توسط تعدادی کارشناس که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: النصره و کلاه سفیدها برای اقدام تحریک آمیز در ادلب آماده می شوند

روسیه: النصره و کلاه سفیدها برای اقدام تحریک آمیز در ادلب آماده می شوند