مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-14اقتصادي

10هزار سند واحد مسکونی در بافت فرسوده بندرعباس آماده تحویل است


مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: 10 هزار سند واحد مسکونی در بافت فرسوده تا پایان سال به صاحبان آن ها تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس کمالی افزود: بیش از دو هزار سند واحدهای مسکونی در محله چاهستانی های بندرعباس هم آماده واگذاری به صاحبان آن است.

وی با بیان اینکه این سندهای مالکیت در صورت ابلاغ شیوه نامه های اجرایی از طرف وزارتخانه تحویل صاحبان آن داده می شود، اظهار کرد: بعد از بازسازی محله چاهستانی ها قرار است که محله اسلام آباد به صورت آزمایشی باز آفرینی شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه 43 درصد شهر بندرعباس در بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی اسکان دارند، تصریح کرد: محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری (شهناز قدیم)، شهرک توحید (شغو)، چه چهکور، کمربندی، دوهزار، اسلام آباد، حسین آباد و طلا بند از جمله این محله ها است.

وی بیان کرد: محدوده قانونی شهر بندرعباس 7 هزار هکتار مساحت دارد که هزار و 372 هکتار آن بافت فرسوده میانی است و بیش تر شامل محلات اولیه شکل گیری شهر بندرعباس هستند که در واقع رشد شهری در طول سالیان از این نقاط شروع و گسترش یافته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: این محدوده های ناکارآمد شامل هزار و 700 هکتار سکونتگاه غیررسمی، دو هزار و 390 هکتار بافت فرسوده میانی و بیش از 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10هزار سند واحد مسکونی در بافت فرسوده بندرعباس آماده تحویل است

10هزار سند واحد مسکونی در بافت فرسوده بندرعباس آماده تحویل است