مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-14سياسي

کمبود 28 سوله مدیریت بحران در تهران


رییس سازمان مدیریت بحران تهران با اشاره به کمبود 28 سوله مدیریت بحران در تهران گفت: در حاضر 38 ناحیه تهران سوله مدیریت بحران ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نصیری رییس سازمان مدیریت بحران تهران در حاشیه بازدید از سوله های مدیریت بحران تهران با بیان اینکه سوله مدیریت بحران یکی از اقدامات خوب مدیریت شهری است گفت: در بحران ممکن است راه ها بسته و مشکلاتی ایجاد شود و مردم در منطقه خود محصور شوند و تا زمانی که کمک ها ممکن است مشکلاتی ایجاد شود و بر همین اساس این سوله ها ایجاد شد تا مردم خودشان بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه کارکرد سوله های مدیریت بحران چیست گفت: مدیریت بحران دارای سه نوع پایگاه است که یک دسته آنها پایگاه ویژه مدیریت بحران است و در تمام مناطق یک سوله ویژه وجود دارد و یک پایگاه پشتیبان و 5 پایگاه معین نیز وجود دارد.

رییس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: پایگاه پشتیبان ویژه و چند منظوره است و در آن فضای دپوی اموال و اقلام و اتاق جلسات وجود دارد همچنین در کنار برخی از سوله ها پد هوایی وجود دارد و البته دکل های خود ایستا را نیز ایجاد کرده ایم که در زمان زلزله با تکان ها نمی افتند و 30 درصد آنها تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 28 سوله مدیریت بحران در تهران

کمبود 28 سوله مدیریت بحران در تهران