مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-14اقتصادي

مانور قطع برق، تمرین پدافند غیرعامل در پایداری آبرسانی


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: آنچه در زمینه پدافند غیرعامل سرمایه گذاری شود هزینه نیست بلکه موجب جلوگیری از آسیب ها و تهدیدات حوزه های مختلف می شود.

- علیرضا حسونی زاده در نخستین نشست هم اندیشی پدافند غیر عامل در عرصه سلامت با تاکید بر سامانه های آبرسانی که امروز (23 آبان ماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اگر بگوییم همزاد با خلقت بشر، موضوع پدافند غیرعامل به صورت سنتی وجود داشته، گزاف نیست.

هر آنچه که بتواند تهدیدات را کاهش دهد یا بازدارنده باشد، در مقوله پدافند غیرعامل می گنجد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هر اقدام غیرمسلحانه و بدون تجهیزات که بتواند عامل بازدارنده ای برای نفوذ دشمن باشد، جزیی از پدافند غیرعامل است؛ باید هزینه برای دشمن افزایش یابد و اثر تهدید را کاهش داد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: اگر بتوانیم بازدارندگی را تا حدی افزایش دهیم که هزینه های رسیدن به اهداف برای دشمن امکان پذیر نباشد، به اوج رعایت اصول پدافند غیرعامل رسیده ایم.

حسونی زاده با بیان اینکه بسیاری اوقات دشمن از راه دور می تواند آسیب های خود را وارد کند، عنوان کرد: دشمن وارد عقاید، فرهنگ و اراده ملی می شود و چنین کاری هزینه زیادی برای دشمن ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور قطع برق، تمرین پدافند غیرعامل در پایداری آبرسانی

مانور قطع برق، تمرین پدافند غیرعامل در پایداری آبرسانی