مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-14سياسي

توسعه کشاورزی گردشگری شهرستان سامان در دستور کار مسئولان


نگاه جدید دولت سیزدهم به توسعه کشاورزی گردشگری است که این موضوع درحال پیگیری و انجام است و امیدواریم با توسعه گردشگری در شهرستان سامان شاهد اشتغالزایی باشیم همچنین این موضوع می تواند منجر به معرفی چهارمحال و بختیاری در سطح کشوری باشد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار سامان گفت: نگاه جدید دولت سیزدهم به توسعه کشاورزی گردشگری است که این موضوع درحال پیگیری و انجام است و امیدواریم با توسعه گردشگری در شهرستان سامان شاهد اشتغالزایی باشیم همچنین این موضوع می تواند منجر به معرفی چهارمحال و بختیاری در سطح کشوری باشد.

محمدتقی گنجعلی 23 آبان ماه با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا با بیان اینکه فعالیت در حوزه رسانه به عشق و علاقه خاصی نیاز دارد، اظهار کرد: اگر افرادی بدون داشتن علاقه قلبی به کار در حوزه رسانه وارد این عرصه شوند قادر نخواهند بود مدت طولانی به فعالیت خود ادامه دهند، در چهارمحال و بختیاری نیز متاسفانه نگاه جامع و کاملی به حوزه مطبوعات و رسانه صورت نگرفته است درصورتی که با استفاده صحیح از ظرفیت خبرگزاری ها می توان راهکارهای مطلوبی برای مشکلات حوزه های مختلف پیدا کرد.

فرماندار سامان افزود: جهاد دانشگاهی یکی از مجموعه های فاخر علمی در سطح کشوری و استانی است و تربیت یافتگان آن متفاوت از سایر دانشگاه ها و ادرات هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشاورزی گردشگری شهرستان سامان در دستور کار مسئولان

توسعه کشاورزی گردشگری شهرستان سامان در دستور کار مسئولان