مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-14اقتصادي

پیش بینی جمع آوری یک هزار و 300 میلیاردریال زکات در استان تهران


مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: سال گذشته در این استان یکهزار میلیاردریال زکات جمع آوری شد و از همین رو برای امسال جمع آوری حدود یک هزار و 300 میلیاردریال پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در جلسه شورای زکات شهرستان ری که همراه با تجلیل از مودیان و مبلغان زکات، در سالن جلسات فرمانداری ری برگزار شد، اظهار کرد: طی سه سال گذشته روند پرداخت زکات از میان مودیان روند رو به رشدی داشته است تا آنجا که استان تهران رتبه نخست کشور در این زمینه را دارد.

  وی گفت: سال گذشته در این استان یک هزار میلیارد ریال زکات جمع آوری شد و از همین رو برای امسال جمع آوری حدود یکهزار و 300 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه استان تهران در سایر امور مربوط به زکات رتبه هفتم کشور را دارد، افزود: ظرفیت این استان در حوزه پرداخت زکات، بیش از این ارقام است و باید اقدامات تبلیغی و تبیینی مناسبی در این زمینه انجام گیرد.

پرپنچی بیان کرد: باید عملکرد خود در حوزه جمع آوری و محل هزینه کرد زکات را به مردم گفت تا آنان نسبت به پرداخت این مبالغ که صرف بهبود شرایط در محل زندگی آنان می شود، ترغیب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جمع آوری یک هزار و 300 میلیاردریال زکات در استان تهران

پیش بینی جمع آوری یک هزار و 300 میلیاردریال زکات در استان تهران