مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-14سياسي

فعالان دانشگاهی در مسائل سیاسی و استانی ورود کنند


نماینده ولی فقیه استان در استان اردبیل از فعالان دانشگاهی خواست در مسائل سیاسی و مباحث روز استانی حتما ورود کرده و اصل سوال و جواب از تمام مسؤولان را پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی بعدازظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی و علوم پزشکی و فعالان دانشجویی با بیان روایتی از امام صادق(ع) به ارزش مطالبه گری و ناصح قوم بودن پرداخت و اظهار کرد: راه اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر نظارت مردمی بر پایش امور ادارات و سازمان ها، جزو پیگیری ها و برنامه ها بوده است؛ همچنین بعضی موارد از جمله موضوعات خوابگاهی از مبادی رسمی پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به طرح موضوع دانشگاه آرمانی لزوم گفت وگو در فضای دانشگاهی تأکید کرد و افزود: از فعالان دانشگاهی درخواست می کنیم در مسائل سیاسی و مباحث روز استانی حتما ورود کرده و اصل سوال و جواب از تمام مسؤولان را پیگیری کنند و مطالبه گری را هرگز بر زمین نگذارند.

مسؤولان استانی در دانشگاه حاضر شوند/ انتقاد از دخالت برخی وکلای ملت در عزل و نصب ها جواد برزگر، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به رسالت اصلی تشکلات دانشجویی در امر مطالبه گری به بحث بعضی انتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان دانشگاهی در مسائل سیاسی و استانی ورود کنند

فعالان دانشگاهی در مسائل سیاسی و استانی ورود کنند