مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-14سياسي

ترویج کتابخوانی در جامعه نیازمند جریان سازی است


یک نویسنده کتاب نبود فرهنگ کتابخوانی به بهانی گرانی کتاب را از مشکلات موجود در جامعه بیان کرد و گفت: فرهنگ کتابخوانی در میان افراد از بین رفته، - لازم است شروع کتابخوانی از رده های بالای جامعه صرف شعار، معرفی یا تبلیغ اتفاق بیفتد و کم کم به سطح پایین جامعه تسری یابد، بنابراین این کار نیازمند جریان سازی است.

سجاد خالقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروزه با استفاده از فضای مجازی و اپلیکیشن های مختلف موجود در زمینه کتاب، به دلیل دسترسی آسان می توان در راستای ترویج کتابخوانی گام برداشت.

این نویسنده کتاب افزود: یکی از مزایای وجود کتاب های مختلف در فضای مجازی این است که افراد به راحتی با مقایسه کتاب مورد نظر با دیگر کتاب ها می توانند کتاب موردنظر را خریداری کنند، اما مساله اصلی و اساسی این است که متاسفانه بسیاری از افراد اهل مطالعه و کتابخوانی نیستند، به همین دلیل باتوجه به جذابیت فضای مجازی می توان از طریق آن به مطالعه کتاب کمک کرد.

خالقی در ادامه با اشاره به غنی بودن محتوای کتاب های موجود در بازار، تصریح کرد: خوشبختانه برای همه سلایق و طیف های مختلف جامعه، کتاب های خوبی به چاپ رسیده است، یعنی کتب موجود در بازار در بخش تالیف و ترجمه از تنوع بالایی برخوردار بوده، بنابراین اگر کتابخوانی رواج و کشش موجود در بازار کتاب افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج کتابخوانی در جامعه نیازمند جریان سازی است

ترویج کتابخوانی در جامعه نیازمند جریان سازی است