مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-14اقتصادي

نهضت ملی مسکن بزرگ ترین پروژه عمرانی کشور است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی گفت: وزارت راه وشهرسازی مرکز فرمان دهی زیرساخت های ملی است.

  - ایمان اسلامیان ظهر امروز (23 آبان ماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیر راه وشهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه 30 درصد اقتصاد کشور در وزارت راه وشهرسازی عملیاتی می شود، اظهار کرد: این سازمان تجلی گر کارآمدی حکمرانی و حاکمیت است.

وی با اشاره به اجرای نهضت ملی مسکن به عنوان بزرگترین پروژه های عمرانی در طول تاریخ ایران، اذعان کرد: پروژه مهر با حجم کمتر از 17 سال به طول انجامید ولی نهضت ملی با حجم دو برابری پروژه مهر در عرض 4 سال پایه گذاری و تکمیل خواهد شد.

اسلامیان با بیان اینکه در سخت ترین دوران در بحث منابع قرار داریم، ادامه داد: تخصیص بودجه عمرانی در کشور در حد 5 درصد است.

این مسئول با اشاره به افزایش بهره وری در مدیریت منابع و مردمی سازی اقتصاد به عنوان الزامات اساسی و رویکرد وزارت راه وشهرسازی، اضافه کرد: باید از ابراز نوین تامین مالی یعنی پتانسیل مردمی استفاده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه یکی از مهم ترین شعارهای ما شفافیت و عدالت توزیع فرصت های اقتصادی است، تشریح کرد: فسادستیزی و شفافیت با بگیر و ببند یکی نیست ما باید پیش از بروز اتفاقات با بسترسازی مناسب این شفافیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن بزرگ ترین پروژه عمرانی کشور است

نهضت ملی مسکن بزرگ ترین پروژه عمرانی کشور است