مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:072022-11-14سياسي

قرار داد کیف پول شهروندی با ترک تشریفات 6 ماه به طول انجامید


در حالی که طبق صورتجلسه 29 فروردین باید باید ظرف یک هفته قرارداد بسته شده و 29 مهر پروژه کیف پول پایان می یافت، شهرداری با 6 ماه اتلاف وقت، تازه در این تاریخ به گرفتن امضاهای قرار داد اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در ابتدای فروردین ماه سال جاری، مهدی نصیری، رییس کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شیراز از لغو مناقصه کیف پول شهروندی برای هفتمین بار خبر داد.

تکنولوژی کارتهای بلیط شیراز مربوط به 16 سال پیش است که تنها اتوبوس و مترو را پوشش می دهد، از طرفی مردم مالکیتی بر پول موجود در آن ندارند و اگر مفقود شود امکان بازیابی وجود ندارد.

پروژه کاربردی کیف پول شهروندی که از اساسی ترین گامها برای رفتن به سمت شهر هوشمند است،  در شورای ششم، بازنگری و به روز شد و در مدل تعریف شده جدید، تنها یکی از کارکردهای آن کارت بلیط است و در پرداخت های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اتلاف وقت و بی توجهی شهرداری به مصوبات با این وجود روند لغو مناقصه ها ادامه یافت و با تداوم این پروسه سرانجام شهرداری شیراز تصمیم گرفت این پروژه را به صورت ترک تشریفات به یکی از شرکت های زیر مجموعه بانک شهر واگذار کند.

طی جلسه ای که در تاریخ 29 فروردین ماه با حضور  شهردار وقت، پیمانکار و رییس کمیسیون سابق هوشمند سازی برگزار شد، با توجه به مهیا بودن شرایط،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار داد کیف پول شهروندی با ترک تشریفات 6 ماه به طول انجامید

قرار داد کیف پول شهروندی با ترک تشریفات 6 ماه به طول انجامید