مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-14اقتصادي

زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشروترین استان است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشروترین استان بوده و نخستین واحدهای مسکن در این استان به متقاضیان داده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایمان اسلامیان ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان زنجان نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه عمرانی در طول تاریخ کشور بوده و به لحاظ کمیت این اَبَر پروژه 2 برابر مجموع واحدهای مسکونی مهر است، گفت: آمارها نشان می دهد اثربخشی و بهره وری فعالیت ها در وزارت راه و شهرسازی، تجلی کارآمدی حاکمیت و رضایتمندی مردم خواهد بود.

وی افزود: با اثرگذاری لازم بهره وری و موفقیت ها بیشتر به نمایش گذاشته می شود و این موضوع مسئولیت فعالان در وزارت راه و شهرسازی را 2 چندان می کند که نقش مهمی را در سپهر اقتصادی و اجتماعی کشور ایفا کنیم.

اسلامیان با بیان اینکه دولت سیزدهم مقرر کرده است در طول چهار سال فعالیت خود، کار ساخت مسکن مهر که از 17 سال قبل آغاز شده است را به انجام برساند، ادامه داد: این در حالی است که اقدام مهم نهضت ملی مسکن در سخت ترین دوران کشور از حیث منابع مالی قرار دارد، که بر مبنای اعلام سازمان برنامه وبودجه فقط پنج درصد بودجه عمرانی تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشروترین استان است

زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشروترین استان است