مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-14ورزشي

شهداب موتور پیکان را مجدد خاموش کرد


در جریان نهمین هفته از لیگ برتر والیبال ایران تیم شهداب یزد در دیداری خارج از خانه با نتیجه سه بر دو بر تیم پیکان تهران مدعی ترین لیگ برتر والیبال ایران غلبه کرد.

- نهمین هفته لیگ برتر والیبال ایران در حالی عصر دیروز پیگیری شد که در حساس ترین دیدار این هفته تیم های شهداب یزد و پیکان تهران قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شهداب با یک بازگشت تماشایی بازی باخته را با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان برد.

شاگردان محمد رضا تندوران در شهداب که هفته قبل را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در ست های اول و دوم با امتیاز مشابه 25 بر 19 در مقابل پیکان مدعی تن به شکست داد تا در تصور هوادران و شاگردان پیمان اکبری در پیکان، شهداب بازنده این دیدار تلقی شود.

اما سرو قامتان زرد پوش یزدی در سالن فدراسیون والیبال در حالی که امتیاز ست اول و دوم را به حریف خود واگذار کرده بودند در ست های بعدی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 13 و 15 بر 13 بر پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت ها غلبه کردند تا برای چهارمین بار در جدالی پنج سته تا اینجای فصل فاتح میدان شوند و در مجموع به ششمین برد خود دست یابند.

شاگردان تندروان که بار ها اثبات کرده اند با کام بک های تماشایی تبدیل کننده بازی های باخته به برد هستند با این پیروزی و کسب 19 امتیاز از 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهداب موتور پیکان را مجدد خاموش کرد

شهداب موتور پیکان را مجدد خاموش کرد