مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-14سياسي

فعالیت 2500 مرکز مثبت زندگی در کشور


سرپرست معاونت آموزش راهبردی و توسعه خدمات مثبت زندگی سازمان بهزیستی کشور گفت: مراکز مثبت زندگی، مراکز جامع خدمات بهزیستی کشور هستند که خدماتی مانند ثبت درخواست تشکیل پرونده ارائه می دهند و قرار است خدمات اجتماعی که دولت ارائه می دهد، - از طریق این درگاه انجام شود.

دوشنبه 23 آبان ماه طی جلسه ای، سیدحسن خادم حسینی سرپرست معاونت آموزش راهبردی و توسعه خدمات مثبت زندگی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارائه خدمات 22 گانه در مراکز مثبت زندگی، ثبت درخواست تشکیل پرونده و پاسخگویی به مراجعین، مصاحبه اولیه، اخذ و بررسی مدارک، بازدید منازل مددجویان در صورت نیاز، تحلیل، تشخیص و تعیین اولویت های نیاز مددجویان، پیگیری امور مددکاری خانواده، ارجاع به مراکز سطح بالاتر و نیازسنجی های محله را از جمله خدمات 22 گانه پیشین در مراکز مثبت زندگی برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی بیان کرد: اکنون مجموعه بزرگتری از خدمات در مراکز مثبت قرار است ارائه شود که در حال تدوین آیین نامه مربوط به آن هستیم.

یکی از کارهایی که از سوی بهزیستی به طور جدی پیگیری می شود، انجام خدمات اجتماع محور است که در واقع مشکلات محله با نگرش اجتماع محور که یک کار تخصصی مددکاری اجتماعی است، بررسی و برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2500 مرکز مثبت زندگی در کشور

فعالیت 2500 مرکز مثبت زندگی در کشور