مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-14اقتصادي

الحاق هزار هکتار به محدوده شهر زنجان


مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان به الحاق هزار هکتار به محدوده شهر زنجان اشاره کرد وگفت: وجود 12 هزار متقاضی مجرد و 6 هزار مشتری متاهل این ضرورت را ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود بیات منش ظهر دوشنبه در مراسم تودیع معارفه مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: بخش خصوصی پشتیبان بزرگی است و دولت باید خود را چابک تر و کوچک کند.

وی با بیان اینکه نگاه برون سپاری مورد توجه واقع نشده است، ابراز کرد: تعداد نفرات در یک سازمانی زیادتر شود، موفقیت نیست.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تامین حقوق یک فرد در سال به طور متوسط 150 میلیون است و این مبالغ در پروژه های عمرانی اگر سرمایه گذاری شود باعث توسعه، ارزش افزوده، آبادانی و اشتغال آفرینی در کشور خواهد شد.

بیات منش تاکید کرد: تامین و ساخت مسکن یکی از سه شعار اصلی دولت سیزدهم بود و قانون جهش تولید که همراه با نهضت ملی مسکن شد این الزام را ایجاد کرد و قدم های خوبی هم برداشتیم.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی متولی ساخت چهار میلیون مسکن در 4 سال است، اما دولت این موضوع را برنامه ریزی و مدیریت می کند.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان، به اجرای پروژه مسکن مهر اشاره کرد و افزود: از 28 هزار واحد مسکن مهر در زنجان در حدود 10 سال گذشته 17 هزار واحد خود مالکی با وام های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق هزار هکتار به محدوده شهر زنجان

الحاق هزار هکتار به محدوده شهر زنجان