مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-14دانش

سمینار علمی صنایع شیمیایی و توسعه پایدار در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهران غیاثی، استاد بازنشسته دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه توسعه پایدار مسیری است که به بشر این اجازه را می دهد تا در جهت سلامت انسان، - سیمنار علمی شیمی و صنایع شیمیایی در فرایند توسعه در 25 آبان و به صورت برخط در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهران غیاثی، استاد بازنشسته دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه توسعه پایدار مسیری است که به بشر این اجازه را می دهد تا در جهت سلامت انسان، محیط زیست، اقتصاد و ضرورت های اجتماعی نسل های کنونی و نسل­ های بعدی تلاش کند بیان کرد: شیوه های توسعه پایدار اشاره به محصول ها، فرآیند ها و سیستم هایی دارد که این شیوه را حمایت کنند.

غیاثی تأکید کرد: هدف از برگزاری این سمینار، نه تنها بیان مسایل علمی این حوزه، بلکه تلاش در جهت راهنمایی برنامه ریزان و توسعه گران کشور است.

استاد بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: برای مثال، فرآیند های شیمیایی ممکن است مستلزم توسعه منابع انرژی جدید باشد تا نیاز های اجتماعی را پاسخ دهند.

اما برای اینکه توسعه پایدار باشد، تصمیم ها باید از لحاظ اقتصادی هم قابل دفاع باشد و به محیط زیست و سلامت انسان آسیب نرسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار علمی صنایع شیمیایی و توسعه پایدار در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

سمینار علمی صنایع شیمیایی و توسعه پایدار در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود