مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-14فرهنگي

«پرواز اسب سفید» بیانگر مفاهیم انتظار و صبر در رخدادهای زندگی است


کتاب «پرواز اسب سفید» بیان مفهوم انتظار و صبر است و نویسنده در این اثر از ابتدا تا انتهای کوشیده در قالب رخدادهای گوناگون و مشکلات متعدد، - مشهد ـ منتقد ادبی گفت: کتاب پرواز اسب سفید بیان مفهوم انتظار و صبر است و نویسنده در این اثر از ابتدا تا انتهای کوشیده در قالب رخدادهای گوناگون و مشکلات متعدد، این مفهوم را به تصویر بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه دژبرد ظهر دوشنبه در نشست نقد و بررسی کتاب نوجوانانه پرواز اسب سفید اظهار کرد: درون مایه کتاب نوجوانانه پرواز اسب سفید بیان مفهوم انتظار و صبر است و نویسنده در این اثر از ابتدا تا انتهای آن کوشیده در قالب رخدادهای گوناگون و مشکلات متعدد، این مفهوم را به تصویر بکشد.

منتقد ادبی با اشاره به اینکه هر چه قدر رویدادها و تحولات بزرگ تر ترسیم شود، درک مفهوم انتظار لذت بخش تر می شود و موانعی که در جریان انتظار رخ می دهند، سبب افزایش ظرف وجودی انسان می شود، ادامه داد: خیلی ازچالش ها و مسائل مطرح شده در این کتاب با مفهوم انتظار ارتباط دارد.

انتظاری که در روایت داستان زندگی گلبرگ، پدر و مادرش، لیلا و … بیان می شود، انتظاری فعال و پویا را رقم می زند و منجر می شود که گلبرگ باوجود تلاش برای حل مشکلات خود، برای حل مشکلات دیگران نیز اقدام می کند و این انتظار گلبرگی را می سازد که صبورانه در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پرواز اسب سفید» بیانگر مفاهیم انتظار و صبر در رخدادهای زندگی است

«پرواز اسب سفید» بیانگر مفاهیم انتظار و صبر در رخدادهای زندگی است