مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-14سياسي

پروژه های نهضت ملی مسکن فرصت طلایی برای بخش فنی استان زنجان است


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت مهندسین مشاور، پیمانکاران، ناظرین و نیروی انسانی متخصص و فنی در پروژه های نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای بخش فنی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر اسماعیلی ظهر دوشنبه در آیین معارفه خود و تکریم مسعود بیات منش به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت مهندسین مشاور، پیمانکاران، ناظرین و نیروی انسانی متخصص و فنی در پروژه های نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای بخش فنی استان است.

وی با بیان اینکه باید به این مهم به عنوان اولویت در توسعه به ویژه در اسناد بالادستی توجه ویژه شود، افزود: زنجان در حوزه احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن جزو پیشران ها است و توجه به این مهم در راستای تکمیل پروژه های طراحی شده از مسؤولیت های مهم ما محسوب می شود.

اسماعیلی افزود: اگر به منابع دولتی وابستگی داشته باشیم، امکان عملیاتی شدن این پروژه ها به این زودی ها میسر نیست بنابراین باید به ظرفیت های موجود در بودجه استان کشور از جمله تبصره ب ماده 11 توجه ویژه و از ظرفیت آن در پروژه های راه سازی استفاده بهینه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تحقیق پروژه های طراحی شده نیازمند عزم و همت جدی است، گفت: در این رابطه در حوزه حمل و نقل کریدورهای جنوب و جنوب غربی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نهضت ملی مسکن فرصت طلایی برای بخش فنی استان زنجان است

پروژه های نهضت ملی مسکن فرصت طلایی برای بخش فنی استان زنجان است