مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-14فرهنگي

«آقامهدی زین الدین» در سرای اهل قلم بررسی می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی، - ویژه برنامه کتاب و سینما با نمایش و بررسی فیلم کوتاه و اقتباسی آقامهدی زین الدین ساخته سجاد معارفی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سرای اهل قلم برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی، ویژه برنامه کتاب و سینما با محوریت نمایش، بررسی و رونمایی از فیلم کوتاه اقتباسی آقا مهدی زین الدین به کارگردانی سجاد معارفی چهارشنبه 25 آبان 1401 توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در سرای اهل قلم برگزار می شود.

فیلم کوتاه آقا مهدی زین الدین در بخش جنبی و غیررقابتی دفاع مقدس و کتاب و سینما سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشت.

آقا مهدی زین الدین ساخته سجاد معارفی که با اقتباس از 2 زندگینامه شهید مهدی زین الدین، کتاب نیمه پنهان ماه نوشته گلستان جعفریان و همچنین تن ها زیر باران نوشته بهرام قربانی در اختتامیه سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، جایزه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آقامهدی زین الدین» در سرای اهل قلم بررسی می شود

«آقامهدی زین الدین» در سرای اهل قلم بررسی می شود