لازمه مردم سالاری داشتن یک سیستم پاسخگویی مناسب استمدیرکل اداره ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی کشور بر لزوم پاسخگویی به مردم به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و گفت: لازمه مردم سالاری داشتن یک سیستم پاسخگویی مناسب است. - دکتر عظیم زاده 23 آبان ماه در نشست مشترک مدیران و کارکنان ستادی اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان و رؤسا و رابطین ارتباط مردمی مراکز درمانی و بیمه ای در سمنان با بیان اینکه لازمه مردم سالاری داشتن یک سیستم پاسخگویی مناسب است اظهار کرد: هر سازمانی بایستی نسبت به خط مشی، اقدامات و خدمات به جامعه هدف خود پاسخگو باشد. وی با بیان اینکه سیستم پاسخگویی پل ارتباطی بین سازمان و شهروندان است ادامه داد: این سیستم پاسخگویی امروزه در حال گذار از شکل های قدیمی به شکل ها بروز و سیستم های مدیریت کارآمدتر و پاسخگوتر است. مدیر کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: گسترش جوامع و به تبع آن پیچیده شدن سازمان ها و افزایش حجم مراجعان، ارتباط میان سازمان و ذینفعان را پیچیده تر و سخت تر کرده است. وی در تشریح عملکرد مرکز تماس یکتا تصریح کرد: مرکز تماس، سیستمی هماهنگ از افراد، فرایندها، فناوری ها و راهبردها است که امکان دسترسی به اطلاعات، خدمات و منابع را از طریق کانال های ارتباطی مناسب فراهم می کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |