مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-14پزشكي

لازمه مردم سالاری داشتن یک سیستم پاسخگویی مناسب است


مدیرکل اداره ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی کشور بر لزوم پاسخگویی به مردم به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و گفت: لازمه مردم سالاری داشتن یک سیستم پاسخگویی مناسب است.

- دکتر عظیم زاده 23 آبان ماه در نشست مشترک مدیران و کارکنان ستادی اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان و رؤسا و رابطین ارتباط مردمی مراکز درمانی و بیمه ای در سمنان با بیان اینکه لازمه مردم سالاری داشتن یک سیستم پاسخگویی مناسب است اظهار کرد: هر سازمانی بایستی نسبت به خط مشی، اقدامات و خدمات به جامعه هدف خود پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه سیستم پاسخگویی پل ارتباطی بین سازمان و شهروندان است ادامه داد: این سیستم پاسخگویی امروزه در حال گذار از شکل های قدیمی به شکل ها بروز و سیستم های مدیریت کارآمدتر و پاسخگوتر است.

مدیر کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: گسترش جوامع و به تبع آن پیچیده شدن سازمان ها و افزایش حجم مراجعان، ارتباط میان سازمان و ذینفعان را پیچیده تر و سخت تر کرده است.

وی در تشریح عملکرد مرکز تماس یکتا تصریح کرد: مرکز تماس، سیستمی هماهنگ از افراد، فرایندها، فناوری ها و راهبردها است که امکان دسترسی به اطلاعات، خدمات و منابع را از طریق کانال های ارتباطی مناسب فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه مردم سالاری داشتن یک سیستم پاسخگویی مناسب است

لازمه مردم سالاری داشتن یک سیستم پاسخگویی مناسب است