مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-14سياسي

وجود یک پرستار به ازای هر تخت فعال در سمنان/ از پرداخت اولین تعرفه پرستاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پرداخت اولین تعرفه پرستاری برای جامعه پرستاری شاغل در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پرداخت اولین تعرفه پرستاری برای جامعه پرستاری شاغل در این دانشگاه خبر داد.

دکتر کامران قدس 23آبان ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه های پرستاری که 14 سال پیش در مجلس شورای اسلامی طرح شد، پس از تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جشن روز پرستار سال 99 در نهایت در سال 1400 تصویب شد.

وی ادامه داد: اولین پرداخت آن برای همکاران جامعه پرستاری در سال 1401 طی روزهای میانی آبان ماه به حساب همکاران پرستاری واریز شد.

در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جز اولین دانشگاه هایی است که این مبلغ را به حساب همکاران عزیز حوزه پرستاری واریز کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: بر اساس این قانون، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استاندارد بسته های خدمات، تشخیصی و درمانی کادر پرستاری موضوع ماده(16) قانون سازمان نظام پرستاری را در همه مراکز بهداشتی و درمانی کشور تعیین و به استناد قانون بیمه همگانی با هماهنگی وزارت رفاه در چهارچوب سرانه مصوب، تعرفه سالانه پس از تصویب شورای عالی بیمه و هیأت وزیران اجرا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود یک پرستار به ازای هر تخت فعال در سمنان/ از پرداخت اولین تعرفه پرستاری

وجود یک پرستار به ازای هر تخت فعال در سمنان/ از پرداخت اولین تعرفه پرستاری