مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-14اقتصادي

غفلت از ظرفیت های گردشگری گیلان/ توانمندی ها شناسایی شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به غفلت از ظرفیت های فراوان گردشگری استان گفت: باید توانمندی های گردشگری گیلان شناسایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسحاقی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان، اظهار کرد: فرصت های گردشگری گیلان بسیار وسیع و گسترده است که باید به آن پرداخت.

وی، گام نخست معرفی توانمندی های گردشگری گیلان را مثبت و ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: گیلان در بخش های مختلف دارای مواهب و ظرفیت های ارزشمند است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به پیوست های گردشگری در بخش های مختلف، بیان کرد: گردشگری امروزه به عنوان صنعتی اقتصادمحور و پول ساز مطرح است.

اسحاقی با تاکید بر احصای ظرفیت های گردشگری در نقاط مختلف گیلان، اضافه کرد: ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری گیلان بسیار ارزشمند است و باید شناسایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: چشم ها را به چاه های نفت دوخته ایم در حالی که با صنعت گردشگری می توانیم به خلق ثروت برسیم اما این بخش را نادیده گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از ظرفیت های گردشگری گیلان/ توانمندی ها شناسایی شد

غفلت از ظرفیت های گردشگری گیلان/ توانمندی ها شناسایی شد