مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-14اجتماعي

جلوگیری از خسارت میلیاردی به بیت المال در تبریز


شهردار تبریز با قدردانی از تعامل و همکاری اداره کل دادگستری و دادستانی با مدیریت شهری، گفت: این تعامل باعث شد تا از تضییع کلان بیت المال و خسارت به حقوق شهروندان جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری رییس کل دادگستری استان و دادستان تبریز با مدیریت شهری در چند پرونده، از خسارت چند میلیاردی و کلان به بیت المال جلوگیری شد.

وی ادامه داد: اقدام قانونی و بموقع دستگاه قضایی در این پرونده، موجب شد تا خسارت به شهر و شهرداری متوقف شده و مانع از تضییع بیت المال شود.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد که تداوم تعامل و همکاری دستگاه قضا با مدیریت شهری موجب جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و آسیب به بیت المال شود.

طراحی مجدد نمای میدان آذربایجان بررسی می شود شهردار تبریز از بررسی طراحی دوباره ورودی و نمای میدان آذربایجان خبر داد و گفت: مباحث ترافیکی این میدان مورد مطالعه قرار می گیرد.

یعقوب هوشیار اظهار کرد: با توجه به وضعیت میدان آذربایجان به عنوان یکی از مبادی ورودی شهر تبریز، شهرداری نسبت به بررسی و طراحی مجدد نمای این میدان اقدام می کند.

وی ادامه داد: در این زمینه 500 متر طولی نماکاری میدان انجام شده و مقدار باقی مانده از نمای میدان نیز طی روزهای آتی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خسارت میلیاردی به بیت المال در تبریز

جلوگیری از خسارت میلیاردی به بیت المال در تبریز