مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-14سياسي

تولیدات رسانه ملی بر اساس زیست بوم مناطق خواهد بود


معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: ما در تلاش هستیم تا بر اساس زیست بوم مناطق عمل کنیم و بدون شک ظرفیت های کردستان در عرصه های مختلف باید مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عابدینی عصر دوشنبه در مراسم معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان در سنندج، اظهار کرد: چرا 298 شبکه فارسی زبان و ده ها شبکه کردی و ترکی علیه ایران تدارک دیده است اما چرا برای چینی ها و هندی ها یک شبکه فیلم و سریال راه نمی اندازند؟ وی افزود: مگر فقط ایرانی ها مردم هستند و چینی ها و هندی ها و پاکستانی ها و کشورهای آفریقایی مردم نیستند؟ عابدینی خاطرنشان کرد: طی 20 سال گذشته پنج راهبرد آمریکا شکست خورده که عامل همه این موارد را جمهوری اسلامی ایران می دانند.

وی افزود: بحث تجزیه کشورهای منطقه را پیش گرفتند اما علت تجزیه نشدن عراق، افغانستان، یمن و سوریه را جمهوری اسلامی ایران می دانند.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما اظهار داشت: جلوگیری از جنگ های مذهبی نیز ناشی از تلاش وحدت آفرین جمهوری اسلامی در منطقه بود که خون جوانان خود را برای این وحدت نثار کرد.

عابدینی افزود: جنگ طایفه ای از دیگر توطئه های آمریکا برای منطقه ما بود که جمهوری اسلامی ایران در مقابل این توطئه هم ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات رسانه ملی بر اساس زیست بوم مناطق خواهد بود

تولیدات رسانه ملی بر اساس زیست بوم مناطق خواهد بود