مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-14اقتصادي

استاندار: کاهش تولیدات کشاورزی در خراسان به هیچ بهانه ای قابل قبول نیست


استاندار خراسان رضوی با اشاره به رتبه اول تولید برخی از محصولات کشاورزی خراسانی در کشور گفت: کاهش تولیدات کشاورزی در خراسان به هیچ بهانه ای قابل قبول نیست و عقب ماندگی های قبلی و خشکسالی ها با افزایش راندمان و بهروه وری در تولید محصولات کشاورزی باید جبران شود.

- یعقوبعلی نظری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار افزود: مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان 3 ساله است و در بازه زمانی طراحی شده پروزه های تعیین شده با توجه به اعتبارات تعیین مشخص اجرا خواهند شد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای بیش از 120 میلیارد تومان پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه کشاورزی سبزوار از جمله احیا و مرمت قنات ها و ایجاد اشتغال جوانان روستایی اظهار کرد: این پروژه ها در بازه زمانی تعیین شده اجرا می شود.

وی با بیان اینکه کاهش تولید محصولات کشاورزی به هیچ بهانه ای قابل قبول نیست، یادآور شد: امنیت کشور و استقلال کشورز وابسته به تولیدات کشاورزی است و امنیت غذایی مردم به تولیدات کشاورزی گره خورده است.

نظری با تاکید بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای افزایش تولید و راندمان و استفاده از بذرهایی که وابستگی کمی به آب دارند، اضافه کرد: دو اولویت مهم ایجاد مسکن جوانان وا شتغال زایی در استان تعیین شده است که فرمانداران موظف به پیگری آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: کاهش تولیدات کشاورزی در خراسان به هیچ بهانه ای قابل قبول نیست

استاندار: کاهش تولیدات کشاورزی در خراسان به هیچ بهانه ای قابل قبول نیست