مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-14اقتصادي

تاکید بر ایجاد روستابازارها در کرمانشاه برای نظارت بر بازار


معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: ایجاد روستابازار و توسعه میادین میوه و تره بار در کرمانشاه به تنظیم بازار کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد باباخانی بعد از ظهر دوشنبه در هشتاد و نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه اظهار کرد: هر کدام از جلسات ستاد تنظیم بازار و اقدام مشترک جایگاه خود را دارند و خوشبختانه با عملکرد خوبی که این جلسات داشته اند موجب شده که جایگاه استان در خصوص کاهش نرخ تورم بهبود پیدا کند به طوری که اکنون نرخ تورم در استان کرمانشاه از میانگین کشوری پایین تر است.

وی با تاکید بر اینکه جلسات ستاد تنظیم بازار باید به صورت مستمر و هر دو هفته یکبار تشکیل شود، افزود: نظارت و بازرسی بازار برای کنترل قیمت ها بسیار مهم و حائز اهمیت است اما همه کنترل قیمت ها نظارت نیست و ما باید تلاش کنیم که زیرساخت ها و فضاهای لازم را برای تعادل در عرضه و تقاضا در بازار ایجاد کنیم.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت ایجاد روستا بازار در استان کرمانشاه به منظور تنظیم بازار در روستاها، تصریح کرد: تعاون روستایی و جهاد کشاورزی موظف هستند که لیست تمام محصولات و تولیدات با ذکر روستاهایی که امکان ایجاد بازار در آنها را وجود دارد برای جلسه بعد به صورت دقیق اعلام و در این زمینه گزارش ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ایجاد روستابازارها در کرمانشاه برای نظارت بر بازار

تاکید بر ایجاد روستابازارها در کرمانشاه برای نظارت بر بازار