مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 19:112022-11-14سياسي

دشمنان بر خلاف تلاش های زیاد نتوانستند امنیت سیستان و بلوچستان را برهم بزنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان استان برگزار شد، تصریح کرد: از دشمن که دشمنی دور از انتظار نیست اما گله از دوستان؛ گاهی برخورد با خاطی از هر طرفی که باشد و احقاق حق مردم از هر طرف که باشد، مهم است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همه روزه پیگیر مسایل سیستان و بلوچستان هستند و این نشان از نوع نگاه ویژه ایشان به استان دارد، اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان به نظام دلدادگی خاصی دارند.

آیت الله محامی گفت: با همه داغی که به همراه هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

حاج علی اکبری قرار است تدابیر عالی رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان را با بزرگان استان و گروه های مختلف در میان بگذارد.

عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار و گفت وگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان بر خلاف تلاش های زیاد نتوانستند امنیت سیستان و بلوچستان را برهم بزنند

دشمنان بر خلاف تلاش های زیاد نتوانستند امنیت سیستان و بلوچستان را برهم بزنند