مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 20:152022-11-14اقتصادي

معدن دوم سازمان توسعه و عمران شهرداری قم راه اندازی شد


سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از راه اندازی معدن دوم این سازمان خبر داد و گفت: تمام تیم حاضر شبانه روز تلاش می کند تا کار را باکیفیت بالا انجام دهد و امیدواریم به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه زاد یزدی در مراسم تودیع و معارفه رییس کارخانه آسفالت شهرداری، به اهمیت توسعه زیرمجموعه های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان توسعه و عمران یک سازمان درآمد و هزینه بوده و برای رسیدن به جایگاه مطلوب کار سختی در پیش داریم.

وی معدن و کارخانه تولید آسفالت را دو بخش حیاتی سازمان خواند و افزود: بیشترین درآمد سازمان را این دو بخش تأمین می کند و باید خردمندانه و با برنامه عمل کنیم تا در بلندمدت مشکلی برای کسب درآمدهای سازمان پیش نیاید.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم همچنین عملکرد بخش تولید جدول را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بخش تولید جدول راه اندازی شده و موفق عمل کرده است و باید با برنامه ریزی درست ارزش افزوده در ساختار موجود به تولید منطقی دست پیدا کند.

یزدی در پایان با ابراز امیدواری بر بهبود شرایط سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: تمام تیم حاضر شبانه روز تلاش می کند تا کار را باکیفیت بالا انجام دهد و امیدواریم به بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن دوم سازمان توسعه و عمران شهرداری قم راه اندازی شد

معدن دوم سازمان توسعه و عمران شهرداری قم راه اندازی شد