مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-14سياسي

حرکت دانشجویی باید مقتضیات امروز را بشناسد


نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه تحقیقات و مقالات دانشجویی باید عملیاتی شود چراکه به وسیله آن بسیاری از مسائل کشور حل خواهد شد، - گفت: حرکت دانشجویی باید مقتضیات امروز را بشناسد.

سعید جلیلی دوشنبه شب 23 آبان در جلسه پرسخ و پاسخ دانشجویی در دانشگاه بیرجند و پس از شنیدن نظرات دانشجویان، اظهار کرد: ما امروز به حرکت دانشجویی به عنوان یک ضرورت نظام، انقلاب و کشور نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هر دانشگاه ما باید به مثابه یک دولت سایه عمل کند، یک گفتمان و دیده بانی که قدم به قدم و سایه و سایه تحولات کشور را دنبال و نسبت به آن اقدام لازم را انجام دهد کم داریم که این موضوع بسیار اهمیت دارد.

جلیلی ادامه داد: باور من این است چنین جلساتی ضروت دارد لازم است و اگر از دانشجو انتظار داریم که یک حضور فعال و موثر در جامعه داشته باشد باید بستر را برای دانشجوی فراهم کنیم.

وی بیان کرد: حرکت دانشجویی در حداقل در 60 و70 سال گذشته در سربزنگاه ها و نقطه هایی توانسته یک حرکت مهم و موثر باشد، در سقوط دولت ملی حرکت دانشجویی بود و تاکنون در برهه های مختلف از جمله دفاع مقدس حضور بسیار ارزشمندی حرکت دانشجویی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دانشجویی باید مقتضیات امروز را بشناسد

حرکت دانشجویی باید مقتضیات امروز را بشناسد