مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-14سياسي

واکنش وزیر صمت به هجمه ها علیه «اینماد»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در گفتگویی در رابطه با الزام به دریافت اینماد توسط کسب و کار های مجازی برای استفاده از خدمات پرداخت یارها، - سید رضا فاطمی امین در واکنش به هجمه ها علیه اینماد با دفاع از آن گفت: دریافت اینماد با سرعت بالایی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در گفتگویی در رابطه با الزام به دریافت اینماد توسط کسب و کار های مجازی برای استفاده از خدمات پرداخت یارها، اظهار کرد: از سالیان گذشته طبق مصوبه مجلس و آیین نامه متناسب با آن در دولت که به تایید رییس قوه قضاییه نیز رسیده است، برای جلوگیری از پولشویی و تخلفات فضای مجازی باید وبگاه های فروش اینترنتی نماد اعتماد دریافت کنند.

این اقدام طبق تصمیمی که بانک مرکزی در سال گذشته گرفت مبنی بر اینکه تمام وبگاه های فروش اینترنتی فعال باید نماد اعتماد دریافت کرده باشند، صورت گرفت و الزام به داشتن نماد اعتماد درگاه های فعال فروش اینترنتی در فضای مجازی در واقع تصمیم درستی بود که بانک مرکزی گرفت.

وی افزود: این آیین نامه از معدود آیین نامه هایی است که هم دولت و هم مجلس آن را تصویب کرده اند و از این نظر پشتوانه قدرتمندی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر صمت به هجمه ها علیه «اینماد»

واکنش وزیر صمت به هجمه ها علیه «اینماد»