مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 20:302022-11-14اقتصادي

برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری در گیلان


مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان از برگزاری نخستین جشنواره و همایش سرمایه گذاری حوزه گردشگری با حضور 60 غرفه در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان با بیان اینکه نخستین همایش و فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری در استان گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: این همایش که برای نخستین بار در کشور و در گیلان برگزار می شود در کشور بی سابقه است و بسیار می تواند به رشد اقتصادی استان کمک کند.

وی با اشاره نقش برگزاری چنین همایش و نمایشگاهی در توسعه گردشگری در استان گیلان گفت: برگزاری این نمایشگاه یک اقدام بی نظیر است که با حمایت تمامی مدیران دستگاه های اجرایی انجام شده که نقش مهمی در معرفی بناهای تاریخی و گردشگری استان گیلان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان با بیان اینکه این نمایشگاه در 2 محور و بخش تاریخی و طبیعی در حال برگزاری است، گفت: مرمت و بازسازی اماکن تاریخی گیلان در اولویت قرار دارد زیرا به جذب گردشگر در استان گیلان کمک می کند.

جهانی از حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در مراسم اختتامیه این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه، فرصت های سرمایه گذاری بسیار وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری در گیلان

برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری در گیلان