مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 20:402022-11-14دانش

آموزش های کاربردی و مهارت محور اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آموزش های کاربردی و مهارت محور اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است و ما نیز در استان به این سمت حرکت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش رنجبران بعداز ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه امروز چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد واحد تبریز است، گفت: این دانشگاه به عنوان اولین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کشور 40 سال قبل آغاز به کار کرد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان هم اکنون 35 واحد و مرکز با بیش از 54 هزار دانشجو دارد، ادامه داد: ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در استان داریم و برهمین اساس برنامه های مهم و جدی در دانشگاه اجرا می شود تا از این توانمندی ها استفاده کنیم.

رنجبران با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر تغییر رویکرد داشته و مأموریت خود را بر اساس نیاز جامعه تغییر داده است، افزود: سیاست دانشگاه توسعه رشته های مهارتی و خلق ثروت است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش های کاربردی و مهارت محور اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: امروز خانواده ها از دانشگاه آزاد مدرک تحصیلی نمی خواهند بلکه از دانشگاه تضمینی برای آینده فرزندان شأن می خواهند و اگر دانشگاه بتواند این کار را انجام دهد، مورد اقبال و مورد پسند خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های کاربردی و مهارت محور اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است

آموزش های کاربردی و مهارت محور اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است