مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 22:102022-11-14حوادث

قاتل دختر 3 ساله در یک قدمی چوبه دار


19»/ تمرین جاهلی با قمه!/ 8 شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند/ دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه ای بود!/ اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر/ ماجرای آدمکشی در گل فروشی!/ تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی/ قاتل دختر .

- مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (دوشنبه بیست و سوم آبان ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار مبتلایان کووید-19 مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 559 هزار و 1 تن رسید.

بیشتر بخوانید تمرین جاهلی با قمه! از روزی که با سامان آشنا شدم، سرقت از منازل را با یکدیگر شروع کردیم چرا که او چند سال از من بزرگ تر بود و موتورسیکلت داشت، اما از یک سال قبل که با توصیه او به مصرف قرص های روان گردان روی آوردم دیگر حال خودم را نمی فهمم به همین دلیل هم دوست داشتم تا دیگران از من بترسند و .

بیشتر بخوانید 8 شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند مردی که متهم است به 8 زن و دختر در یکی از بوستان های پایتخت تعرض کرده در دادگاه کیفری یک استان تهران با شاکی ها روبه رو شد.

بیشتر بخوانید دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه ای بود! رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دکترکلاهبردار حرفه ای خبر داد که در پوشش دکتر زیبایی دست به اعمال مجرمانه می زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل دختر 3 ساله در یک قدمی چوبه دار

قاتل دختر 3 ساله در یک قدمی چوبه دار