مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 23:102022-11-14بين الملل

چراغ سبز ارمنستان به پذیرش طرح روسیه درباره قره باغ


ارمنستان نسبت به پذیرش طرح های روسیه در قره باغ ابراز امیدواری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، نیکول پاشینیان ، نخست وزیر ارمنستان روز دوشنبه در دیدار با مسئول روسیه در گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا و ایگور خواف ، فرستاده ویژه وزیر امور خارجه روسیه، طرح های مسکو درباره قره باغ را مورد توجه قرار داد و در این ارتباط گفت: پیشنهادات مسکو می تواند مبنایی برای گفتگوهای بیشتر با آذربایجان باشد.

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان خاطرنشان کرد همانطور که قبلاً هم گفته بودم، ارمنستان از پیشنهادات طرف روسی در ماه اوت که ممکن است مبنایی برای گفتگوهای بیشتر در مورد حل و فصل روابط بین ارمنستان و آذربایجان باشد، حمایت می کند.

طرفین همچنین درباره نتایج نشست سوچی بین رهبران ارمنستان، آذربایجان و روسیه، روند حل و فصل ارمنستان و آذربایجان و مسائل مربوط به مشکل قره باغ کوهستانی گفتگو کردند.

ارمنستان نگاه مثبتی به نقش روسیه در میانه تنش های قره باغ دارد و ماه گذشته نیز نیکول پاشینیان اعلام کرده بود که ارمنستان آماده امضای توافقنامه سه جانبه با روسیه و آذربایجان در مورد تمدید مأموریت نیروهای حافظ صلح روسیه در منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی تا 20 سال آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز ارمنستان به پذیرش طرح روسیه درباره قره باغ

چراغ سبز ارمنستان به پذیرش طرح روسیه درباره قره باغ