مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 23:502022-11-14سياسي

باید کاستی های گذشته درباره سواحل مکران را جبران کنیم/ «جاسک» عسلویه دوم خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «حسین دهقان» دبیر اجرایی شورای توسعه مکران عصر امروز در جمع بازرگانان هرمزگان اظهار کرد: توسعه سواحل مکران مورد تأکید جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، - باید کاستی های گذشته درباره سواحل مکران را جبران کنیم/ جاسک عسلویه دوم خواهد شد سردار دهقان با اشاره به پیش بینی تبدیل جاسک به یک قطب مهم پتروپالایشی و اجرای پروژه بندر بزرگ در آن گفت: باید کاستی ها در زمینه توسعه سواحل مکران در دولت های گذشته را جبران کنیم و دولت سیزدهم در این زمینه عزم خوبی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین دهقان دبیر اجرایی شورای توسعه مکران عصر امروز در جمع بازرگانان هرمزگان اظهار کرد: توسعه سواحل مکران مورد تأکید جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اما مجموعه اقدامات صورت گرفته در دولت های قبلی تناسبی با خواسته رهبری ندارد.

وی با بیان این که دولت آیت الله رییسی عزم خود را بر جبران کاستی ها قرار داده است و در این زمینه مصمم است، افزود: اگر مثل گذشته و با تأخیر بخواهیم در این زمینه اقدام کنیم، عملا سبب اتلاف منابع خواهیم شد.

سردار دهقان از ظرفیت های سواحل مکران به عنوان پیشران توسعه ملی یاد کرد و بیان داشت: این منطقه در زمینه اقتصاد دریامحور دارای ویژگی هایی است که می تواند شتاب دهنده اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کاستی های گذشته درباره سواحل مکران را جبران کنیم/ «جاسک» عسلویه دوم خواهد شد

باید کاستی های گذشته درباره سواحل مکران را جبران کنیم/ «جاسک» عسلویه دوم خواهد شد