مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 00:102022-11-14فرهنگي

آثار راه یافته به جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان معرفی شد


دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان گفت: پس از یک هفته بازبینی نمایش های متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان، نمایش های راه یافته به این جشنواره مشخص و معرفی شدند.

- سید ابوالفضل هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، افزود: طی یک هفته گذشته، جمال ناصر بلیده، سلمان فارسی صالح زهی و رضا جناآبادی به عنوان بازبینان جشنواره استانی، 12 نمایش از زاهدان، یک نمایش از زابل، یک نمایش از زهک و سه نمایش از شهرستان کنارک که متقاضی شرکت در سی و دومین جشنواره تئاتر استان بودند را مورد بازبینی قرار دادند و درنهایت هشت نمایش برتر به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی شدند.

وی بیان کرد: نمایش های زندگی سگ مرده به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مرتضی مودی، گاو مرد به نویسندگی منصور فارسی و کارگردانی سعید کیخا، نورولوژیست به نویسندگی و کارگردانی مهرداد درگی و نمایش مردمان مرد به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محبی ازجمله نمایش های راه یافته به این جشنواره هستند.

هاشمی ادامه داد: نمایش کوتوله ها به نویسندگی حسین ناظمیان پور و کارگردانی حسین گوهری، من روناک هستند به نویسندگی اعظم آقایی و کارگردانی معین زنده دل به همراه نمایش گل زخم به نویسندگی سید صادق فاضلی و کارگردانی سحر کیخا جوان و نمایش غروب فروغ به نویسندگی سعید باد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار راه یافته به جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان معرفی شد

آثار راه یافته به جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان معرفی شد