مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 07:352022-11-15بين الملل

تاکید کاخ سفید بر تداوم تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران


رابرت مالی فرستاده ویژه کاخ سفید در امور ایران بار دیگر بر ادامه سیاست فشار و تحریم های ظالمانه علیه ملت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رویترز، رابرت مالی که در پاریس به سر می برد دوشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: آمریکا تا فرارسیدن زمان مناسب، درها را برای از سرگیری دیپلماسی باز خواهد گذاشت ولی فعلا واشنگتن به سیاست فشار و تحریم ها ادامه می دهد .

منظور رابرت مالی از دیپلماسی، مذاکرات غیرمستقیم تهران و واشنگتن برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است که با وجود پایبندی کامل جمهوری اسلامی ایران به مفاد این توافقنامه بین المللی، دولت دونالد ترامپ مستاجر افراطی کاخ سفید در سال 1397 به طور یکجانبه از آن خارج شد.

این دیپلمات آمریکایی مدعی شد: اگر مذاکرات به سرانجام نمی رسد به خاطر مواضع ایران و همه اتفاقاتی است که از ماه سپتامبر گذشته (اغتشاشات اخیر در ایران) رخ داده است .

رابرت مالی بار دیگر با تکرار اظهارات مداخله جویانه مقامات آمریکایی درباره اغتشاشات اخیر در ایران، از این اغتشاشات تحت عنوان حرکت مردمی یاد کرد و برخورد با اخلالگران نظم و امنیت ایران را سرکوب معترضان توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید کاخ سفید بر تداوم تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران

تاکید کاخ سفید بر تداوم تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران