مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 07:402022-11-15دانش

دانشگاه، خانه ی گفت وگو است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که دانشگاه فضا و خانه ی گفت وگو است، گفت: هیچ مکانی به اندازه دانشگاه برای گفتمان، تحلیل و بیان نظرات از هر جهت مناسب نیست و ما نیز به این فضا نیز احترام قائل هستیم.

- آرش رنجبران در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به عنوان اولین واحد دانشگاهی کشور در سال 61 در شهر اولین ها تاسیس شد و اکنون نیز به چهل سالگی خود رسیده است، چهل سالگی در ادبیات ما سن پختگی و کمال است که اکنون این دانشگاه به مرحله ای رسیده که می تواند خدمات ارزشمند خود را به جامعه ارائه دهد.

وی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی دارای 35 واحد مرکز است، گفت: این دانشگاه با بیش از 54 هزار نفر دانشجو، حدود 1600 نفر استاد و 900 هیئت علمی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی، به دلیل موقعیت جغرافیایی و صنعتی خود دارای ظرفیت های بالایی است، خاطرنشان کرد: دانشگاه های آزاد برنامه های جدی برای استفاده از پتانسیل های استان دارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: دانشگاه طی دو سال اخیر تغییر رویکرد داده و ماموریت گرایی خود را براساس نیاز جامعه بازنگری کرده است، به طوریکه براساس آمایش و نیازهای منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه، خانه ی گفت وگو است

دانشگاه، خانه ی گفت وگو است