مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-15اقتصادي

صدور 344 فقره سند تک برگی اراضی کشاورزی در آذربایجان غربی


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بر اساس آخرین آمار ارسالی از مجموع یک میلیون هکتار از اراضی کشاورزی استان، در سطح 356 هکتار از اراضی کشاورزی به تعداد 344 فقره سند تک برگی صادر شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بر اساس آخرین آمار ارسالی از مجموع یک میلیون هکتار از اراضی کشاورزی استان، در سطح 356 هکتار از اراضی کشاورزی به تعداد 344 فقره سند تک برگی صادر شده است.

مجتبی قلنجی در گفت و گوبا ایسنا اظهارکرد: صدور این اسناد در سطح 6 شهرستان استان شامل پلدشت، شوط، نقده، بوکان، چالدران و خوی انجام گرفته است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان چالدران با ارسال 145 فقره پرونده در سطح 102 هکتار به ادارات ثبت و اسناد برای صدور سند بوده است.

وی تصریح کرد: صدور سند برای اراضی کشاورزی از جمله مهمترین پیش نیازهای اقتصادی شدن کشاورزی محسوب می شود و بخش عمده ای از مشکلات مالی کشاورزان با صدور سند تک برگ کشاورزی قابل حل است.

این مسئول با اشاره به ضرورت افزایش تعامل و هماهنگی بین دستگاه اجرایی ذیربط در این زمینه، تاکید کرد: مشکلات و چالش های موجود به منظور تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی استان باید شناسایی و برنامه ریزی دقیق تری برای تسریع در عملیات اجرایی کار تا پایان سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 344 فقره سند تک برگی اراضی کشاورزی در آذربایجان غربی

صدور 344 فقره سند تک برگی اراضی کشاورزی در آذربایجان غربی