مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-15سياسي

جاده چم تکله قلایی، 100 کیلومتر مسیر به سمت خرم آباد را کاهش می دهد


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث جاده چم تکله به سمت قلایی، 100 کیلومتر مسیر را به سمت خرم آباد کاهش می دهد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث جاده چم تکله به سمت قلایی، 100 کیلومتر مسیر را به سمت خرم آباد کاهش می دهد.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه پس از هفت سال هنوز پل چم تکله در شهرستان سلسله ساخته نشده است.

وی افزود: با داریوش امانی، رییس راهداری کشور در خصوص این مسیر تلفنی صحبت شد و بلافاصله دستور دادند پنج میلیارد تومان به حساب راهداری لرستان واریز شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با احتساب این پنج میلیارد تومان قرار شد هشت میلیارد تومان امسال تامین و به پیمانکار پروژه داده شود.

ابراهیمی با بیان اینکه احداث جاده چم تکله به سمت قلایی آرزوی دیرینه مردم قلایی بود، افزود: این مسیر 17 کیلومتر بوده که در مرحله راه شکافی و ایجاد زیرساخت است.

وی عنوان کرد: با احداث این مسیر دسترسی مردم قلایی به شهرستان خرم آباد نزدیک 100 کیلومتر نزدیک می شوند و به جای اینکه از طریق فیروزآباد به خرم آباد بیایند از این مسیر میان بر استفاده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده چم تکله قلایی، 100 کیلومتر مسیر به سمت خرم آباد را کاهش می دهد

جاده چم تکله قلایی، 100 کیلومتر مسیر به سمت خرم آباد را کاهش می دهد