مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-15سياسي

ملت ایران در بحران ها قوی تر شده است


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ملت ایران همواره در بحران ها قوی تر شده است، گفت: اگر به هر دلیل با تهدید دشمن روبه رو شود، قدرتمند می شود.

- جواد قناعت، دوشنبه شب 23 آبان در یادواره شهدای استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های تابعه خراسان جنوبی که با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: عزت نفس ایران اسلامی زیربار ظلم نرفتن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه علی رغم همه مشکلاتی که بر کشور تحمیل شده اما هر وقت پنچه در پنجه دشمن انداختیم قدرتمندتر شدیم، افزود: بالاترین مقام، بزرگترین پیروزی و برترین سعادت رسیدن به فیض شهادت است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شهادت اوج تعالی انسان است و اگر خون شهدا نبود امروز خبری از اسلام و مکتب توحید بخش الهی نبود، تصریح کرد: شهید آگاهانه و در راستای هدفش مقدس خود آن را انتخاب می کند.

قناعت با اشاره به اینکه شهادت دو اصل دارد و اصل اول آن مرگ همراه با کشته شدن است، تصریح کرد: هر مرگی شهادت محسوب نمی شود و اصل دوم دو شرط دارد که شرط اول آگاهانه بودن شهادت و شرط دوم آن فی سبیل الله بودن است.

وی با اشاره به دیدگاه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی نسبت به شهادت، ادامه داد: مقدمه شهید شدن، شهید بودن و رعایت شاخص های آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در بحران ها قوی تر شده است

ملت ایران در بحران ها قوی تر شده است