مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-15حوادث

شناسایی و دستگیری متجاوز به عنف در هرمزگان


با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان میناب یک متهم تجاوز به عنف که در پوشش مسافرکشی مرتکب جنایت می شد شناسایی و دریک عملیات ضربتی دستگیرشد.

- فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان مبنی بر تجاوز به عنف توسط یک جانی تحت عنوان مسافر کش در شهرستان میناب و متواری شدن متهم، شناسایی و دستگیری متجاوز بعنف بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات شاکی متهم با یکدستگاه خودرو پراید سفید شیشه دودی سوژه های خود را تحت عنوان مسافرکش سوار کرده و با توجه به اینکه متهم کلیه دستگیره های داخلی درب خودرو را برداشته و افراد به خواست خود قادر به پیاده شدن نبودند به محلی از پیش تعیین شده در جنگل های اطراف میناب انتقال داده و بعد از رسیدن به محل مورد نظر با تهدید به قتل ، اقدام به تجاوز به عنف سوژه های خود کرده و سپس در یک محلی آنهارا رها متواری شده است.

سردار جعفری اظهار کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کاگاهان خبره پلیس آگاهی تشکیل و پس از انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی در کمتر از 24 ساعت خودرو و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه متجاوز بعنف در مخفیگاهش دستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری متجاوز به عنف در هرمزگان

شناسایی و دستگیری متجاوز به عنف در هرمزگان