مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-15بين الملل

زلنسکی گروه 20 را گروه 19 خواند: مینسک 3 وجود نخواهد داشت


سفیر اتحادیه اروپا در اندونزی گفت که رییس جمهوری اوکراین امروز (سه شنبه) در اجلاس سران گروه 20 یک سخنرانی «پرشور و در عین حال مفصل» ایراد کرد و خواستار «احیای صلح» شد.

- سفیر اتحادیه اروپا در اندونزی گفت که رییس جمهوری اوکراین امروز (سه شنبه) در اجلاس سران گروه 20 یک سخنرانی پرشور و در عین حال مفصل ایراد کرد و خواستار احیای صلح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وینسنت پیکت سفیر اتحادیه اروپا در اندونزی در رابطه با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین گفت که او در نشست بالی خواستار احیای صلح و احترام به منشور سازمان ملل متحد، اصل تمامیت ارضی در اوکراین شد.

زلنسکی اواخر روز دوشنبه هم گفت که از اظهارات ایالات متحده و چین در نشست گروه 20 درباره غیر قابل قبول بودن تهدید به استفاده از سلاح های هسته ای استقبال می کند.

رییس جمهوری اوکراین در ویدیویی، به گروه 20 به عنوان گروه 19 اشاره کرد؛ گویی که روسیه بخشی از این گروه نیست.

زلنسکی گفت: این مجموعه ای از کشورهای بسیار وزین و پربار است و امروز، در آستانه این اجلاس سران، اظهارات مهم و موثری بیان شده است.

زلنسکی گفت: به ویژه مهم است که ایالات متحده و چین مشترکا تأکید کردند که تهدیدها درباره استفاده از سلاح های هسته ای غیر قابل قبول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی گروه 20 را گروه 19 خواند: مینسک 3 وجود نخواهد داشت

زلنسکی گروه 20 را گروه 19 خواند: مینسک 3 وجود نخواهد داشت