مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-15اجتماعي

کانون های دانشجویی شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی احیا می شوند


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از اجرای برنامه های فرهنگی دانشجویی متنوع با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در سال تحصیلی 1402-1401 با رویکرد احیاء کانون های دانشجویی شعبه سازمان دانشجویان خبر داد و به تشریح آن ها پرداخت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از اجرای برنامه های فرهنگی دانشجویی متنوع با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در سال تحصیلی 1402-1401 با رویکرد احیاء کانون های دانشجویی شعبه سازمان دانشجویان خبر داد و به تشریح آن ها پرداخت.

اصغر امیدی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این برنامه ها در دو قالب برنامه های داخلی و هماهنگ، با حمایت و نظارت سازمان های فرهنگی جهاددانشگاهی اجرا می شوند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان با بیان این که طرح های فوق در سرفصل های مختلف از جمله ترویج فرهنگ قرآنی، فرهنگ اجتماعی، فرهنگ مطالعه، کارآفرینی و مهارت افزایی دانشجویان اجرا می شود، گفت: دوره هماهنگ تدبر در قرآن کریم، یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای، طرح فصل سخن (با موضوع نقد و بررسی کتب علوم انسانی) و اولین جشنواره کارآفرینی دانشجویان ایران از جمله عناوین طرح های فرهنگی هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های دانشجویی شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی احیا می شوند

کانون های دانشجویی شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی احیا می شوند